GAMBAR: Mislina ‘Gelandangan’ Sudah Terlalu Jauh

Nak ikutkan Mislina Mustaffa bukanlah pelakon yang terkenal sangat di Malaysia ini melainkan diingati kerana bergiat dalam teater, pernah muncul dalam beberapa naskhah arwah Yasmin Ahmad dan berlakon dalam filem adaptasi kehidupan Zaiton Sameon yang gagal memuaskan hati produsernya hingga dibuat semula.


Kebanyakan kisah Mislina yang terbit di media pun lebih ke arah memperkatakan tentang kehidupan peribadinya yang ‘lain’ daripada orang lain.

Berbeza dengan kebanyakan wanita biasa apatah lagi jika diperincikan kepada wanita timur berbangsa Melayu beragama Islam, Mislina memilih kebebasan menghirup udara tanpa batasan di dunia ini termasuk menggunakan alasan projek hidup secara gelandangan (going homeless by choice).




Sejak dulu dia tidak kekok memperlihatkan sisi hidupnya yang jelas terpesong dari norma agama yang dilahirkan bersamanya dari segi pakaian dan gaya hidup.









Terbaru, Mislina berkongsi gambarnya ketika mengunjungi Cuba pada 27 Julai hingga 21 Ogos 2014 lalu termasuk kenangan dia berbikini sambil menikmati keindahan pantai bersama teman lelaki.







Erm, nampaknya lengan Mislina pun dah ada ‘barcode’ sekarang…







Gambar ini membuatkan beberapa saudara seagama Mislina di tanah air cuba menyedarkan dirinya di ruangan komen termasuk menerusi sindiran pedas.


Setakat ini tiada respon daripada Mislina untuk menjawab komen-komen tersebut biar pun ada rakan terapat dilihat membela dirinya.

Bak kata pepatah kita boleh heret kuda ke sungai namun tak mampu memaksa dia minum maka samalah halnya dengan kes Mislina ni kot.

Kalau dia tak mahu mencari akar diri dengan agama maka kekallah dia dengan pendirian dan gaya hidup tak seragam dengan Islam ini melainkan Allah turunkan hidayah padanya.

Sumber mynewshub.cc

9 Responses to "GAMBAR: Mislina ‘Gelandangan’ Sudah Terlalu Jauh"

  1. WAJIB BACA !!!

    Kisah Benar Kahwin Mudah, Halal, Elak Maksiat.
    Anak-anak muda di luar sana patut baca & elakkan dari bercouple tanpa nikah ni. Baca cerita ni --> www.mymediahub.com.my/kisah-benar-kahwin-mudah-halal-elak.html




    SENSASI !!

    Kenapa Ada Beza Kelas Wira Mh17 VS Perwira Lahad Datu?
    Kenapa begitu hebatnya kerajaan menyanjung ketibaan mangsa pesawat MH17? Kenapa tidak kepada suami kami yang terkorban semasa pertempuran di Lahad Datu dulu? Adakah mangsa pesawat MH17 lebih ‘PERWIRA’ dari suami kami?Baca kisah penuh di --> www.mymediahub.com.my/kenapa-ada-beza-kelas-wira-mh17-vs.html


    Kuala Lumpur: Usia mereka hanya 10 tahun. Tapi, luahan hati terhadap penderitaan penduduk Gaza menerusi surat dalam Bahasa Inggeris amat mengagumkan.
    Memang menyentuh perasaan. Baca isi kandungan surat ini --> www.hmetro.com.my/si-kecil-selami-derita-Gaza.html


    Budak sekolah sekarang memang macam-macam hal. Entah kenapa budak sekolah zaman sekarang ni macam tak sabar-sabar nak kawin. Dah la macam tu, tak malu pula buat aksi-aksi macam laki bini dekat kawasan terang. Tengok gambar ni --> www.mediahub.com.my

    KUALA TERENGGANU - Seorang remaja perempuan hidup dalam ketakutan selepas tindakannya menghantar gambar bogel kepada teman lelaki baru dikenali mengundang padah apabila dirinya diaibkan susulan penyebaran gambar tersebut.
    Berita penuh --> www.sinarharian.com.my/bimbang-gambar-bogel-tersebar.html























    .

    ReplyDelete
  2. Francaisi Ayam Goreng Diperlukan...Modal sekali,untung hari2 & keuntungan semua milik anda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya sangat berminat,mcm mana nk tahu lebih lanjut.0178196095

      Delete
    2. whatsap info pd 0125778919. tq

      Delete
  3. Program menggunakan platform mykad..terpaksa terima komisen berterusan seumur hidup daripada 30.2 juta rakyat malaysia!ingin ketahui lebih lanjut sila whatsapp nama,lokasi,pekerjaan ke 0176547284..terhad kepada 10 orang..serius sahaja!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.