Rozita Che Wan Berang Dituduh Tak Tahu Jaga Anak

Ingat lagi tak minggu lepas kami ada menulis mengenai Zain Saidin yang tak kisah anaknya ke kelab malam? 

Kali ni terbaca status pelakon dan pengacara terkenal, Rozita Che Wan yang bengang dengan sebuah blog hiburan.

Ekoran itu, Che Ta menerima pelbagai tuduhan dari segelintir pihak yang mengatakan Che Ta lepas tangan dan tak tau menjaga tindak-tanduk anak-anaknya.

Hari ini, Che Ta muncul lagi. Hehe. Kali ini di Harian Metro pula. Fuh, betul-betul marah ni. Kata Che Ta apa yang dituduh itu adalah satu fitnah.

Apa yang dituduh dalam blog itu satu fitnah melampau. Saya tahu gerak geri anak saya. Saya bukannya pertahankan anak secara melulu tanpa usul periksa.

Saya sendiri mengikuti akaun Instagram dia, jadi saya tahu dimana dia berada dan dengan siapa dia keluar. Lagipun, apa saja dia nak buat, dia akan beritahu saya dulu.

Kata Che Ta lagi, dia meminta semua pihak menghentikan tuduhan tersebut. Katanya, dia sendiri tahu bagaimana ingin menghukum anak-anak jika mereka melakukan kesalahan.

Kalau salah, saya sendiri tahu untuk menghukum mereka, tapi kalau tak buat salah, kenapa pula orang luar nak lebih-lebih?

Itulah serba sedikit luahan hati Che Ta. Hmm, sebenarnya ini bukanlah kali pertama perkara ini terjadi, sebelum ini pun pernah kecoh mengenai Che Ta yang membenarkan anaknya ke Future Music Festival Asia (FMFA) yang lalu.

Apapun, kami harap Che Ta sabar dan anggap ini sebagai dugaan bergelar selebriti. Iyalah, kalau dah ibu bapa poular, anak-anak pun turut menjadi perhatian masyarakat. Tak gitu?

Sumber www.ohbulan.com

0 Response to "Rozita Che Wan Berang Dituduh Tak Tahu Jaga Anak"

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.