Suspek Pukul Wanita Mencuri Kereta Mewah Bukan Polis

Baru sahaja petang tadi SiakapKeli.com berkongsi satu video yang mana seorang wanita dipukul dalam kereta kerana mencuri kereta mewah Vellfire. Lihat video disini SiakapKeli.com



Namun, berdasarkan komen ada yang mengatakan pemukul itu adalah anggota polis yang menyiasat penipuan

Lelaki yang memukul wanita itu sebenarnya adalah seoarang lelaki yang bekerja dengan sebuah syarikat penyewa kereta yang mana kini telah menghilangkan diri.



Menurut maklumat yang SK perolehi, wanita yang menjadi mangsa hukuman diluar undang-undang itu telah parah dibelasah. Bukan setakat dipukul dan diterajang malah dia juga telah dicucuh besi panas pada lengan berkali-kali.




Selain daripada keganasan fizikal, wanita itu juga turut disamun. Tablet dan juga wang dalam akaun bank wanita tersebut telah diambil oleh lelaki berkenaan. Bagaimanapun mangsa telah membuat laporan polis dan suspek utama telahpun dikenalpasti dan kini dalam siasatan pihak polis.



Menurut sumber, wanita berkenaan telah melakukan jenayah mencuri kereta kerana dipaksa oleh seorang lelaki berbangsa cina bagi menjelaskan hutang bekas suaminya. 

Sumber www.siakapkeli.com

11 Responses to "Suspek Pukul Wanita Mencuri Kereta Mewah Bukan Polis"

  1. Laaa...Yg tangkap pencuri tu penyamun jgk...huhu

    ReplyDelete
  2. Aku benci sgt lelaki pukul perempuan tak kiralah kalo dlm kes ni pencuri wanita pon..ianya tetap ada batasan untuk lelaki bertindak keterlaluan terhdp wanita..! Tangkap dan bagi polis je lah. Ko nak jd hero,x pyh pukul pompuan ko gi cari pengganas ,taiko sama gender..pukul pencuri lemah wat ape?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah2...bila bab cmni konon laki slh..
      tp pompuan slalu melalak nak hak sama rata
      dah dia rembat harta org tu dlu..tu la makan dia
      kalau laki yg kena bedal sbb rembat harta org lain bkn main sokong lg org2 pompuan

      Delete
  3. Mmg ptot pom .. Laen kes laen org laen marahny.. Ckp snang la klu xkne pd empunya

    ReplyDelete
  4. Bagus dua2 salah la ni. No komen

    ReplyDelete
  5. Elok.. Si pencuri dgn si penyamun pastu yg tukang baca pakat dok sokong salah sorg dari dua org ni, fakta ka auta pun blum tentu.. Tu la kalau ikut hukum Allah.. Pasti berkat..

    ReplyDelete
  6. hahaha kelakar...penyyamun vs penyangak..tp kesian gak..kita kn ada undeng2 bak kata abdul wahooob.

    ReplyDelete
  7. Sial punya lelaki pukul ppn.ngara ada undang2 xpyh nak tnjuk hero.bodo

    ReplyDelete
  8. Dh tw kita 2 pompuan p rompak hrta benda org 2 pasai pa...pksa ke hapa ke,ko dh ambik hrta org...klu aku mmg aku pijak je...xkira laki ke pompuan...salah ttp salah..ada plak bhgian backup perompak penyamun..bodoh ke bingai??klu pompuan mncuri,kesian??hbis perompak y ada telur 2 xde nyawa ke??klu hudud suruh potong tgn xkira jantina!!!pndai buat pndai tanggung....sakit??sepa suruh kome buat keje xsenonoh...fucking retard la perempuan y mencuri n y tlg backup 1x...bullshit....bitch!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.